Videofilmer
Nynäshamnsnaturskola

På denna sida kan ni se filmer om:

• Böcker i serien Att lära in ute
  • Nynäshamns Naturskolas verksamhet
  • Nynäshamns Naturskolas olika teman för de olika årskurser som kommer på en naturskoledag.

BÖCKER
  VERKSAMHET
  TEMAN(KLASSBESÖK)
  ÖVRIG

Övrig

15 undervisningsfilmer från Danmark

Datum: Februari / 2017

Gratis film om undervisning i fokeskolen.
Se eksemplarisk undervisning 15 filme

15 undervisningsfilmer från Danmark

International School Grounds Month

Datum: April / 2019
Längd: en minut

In May each year, schools around the globe are called to take their pupils outside to celebrate their grounds. It’s as simple as that. We believe school grounds are very important to children and youth, and shape their experience of the world around them. If you agree with us, we hope you will take some time during this month—an hour, a day, even a week—to go outside into your grounds with your students to engage in learning, play and other activities. This video was made in cooperation with the International School Grounds Alliance (ISGA) members from all over the world. ISGA is a global network of organizations and professionals working to enrich children’s learning and play by improving the way school grounds are designed and used.

Produced by: Nadace Proměny Karla Komárka

International School Grounds Month

Bygga fågelholk med Birger Emanelsson

Datum: Januari / 2019